دانلود بازی Batman Arkham City بهمراه تمامی آپدیت ها برای Pc

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

.:وبلاگ تخصصی دانلود و اخبار بازی های روز:. + .: دانلود بازی های آندروید و اخبار آنها:.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Amir
12:55
جمعه 30 تير 1391

 

دانلود بازی Batman Arkham City بهمراه تمامی آپدیت ها برای Pc

batman

Batman: Arkham City + DLC /2011/BlackBox/Downp30 Uploaded
Year:2011 | PC Game | Eng Rus | Developer: Rocksteady Studios | Publisher: Warner Bros | 7.2 GB
Genres: Action / 3D / 3rd Person / Stealth

دانلود به همراه تمامی آپدیت های بازی

نسخه ی Repack با حجم 7 گیگابایت و نسخه اصلی Black Box

نقد بازی : در ابتدا Arkham City آشنا به نظر میرسد و با دشمنان وغولها و سعی در کپی کردن سبک Scarecrow از بازی قبل و خوب کار نکردن روی آن و مشکلات کوچک هنگام راه رفتن و دویدن در اطراف، فکر میکنید که با یک بازی تکراری مواجه هستید اما وقتی که در داستان بازی پیش میروید، نمیتوانید از آن دل بکنید و زیبایی بازی را به خوبی احساس خواهید کرد.درحقیقت ویژگیهای خوب زیادی که Batman: Arkham City دارد، مشکلات کوچک بازی را میپوشانند و میفهمید که Batman: Arkham City فوق العاده است.Batman: Arkham City ماه ها پس از اتفاقات Arkham Asylum اتفاق می افتد.رییس قبلی Arkham، کویینسی شارپ، اکنون شهردار Gotham City است و او افراد شرور را از ازندان Blackgate و تیمارستان Arkham به یک منطقه قرنطینه شده در قلب Gotham انتقال داده است.Arkham City توسط دکتر Hugo Strange اداره میشود و بتمن باید کشف کند که چه اتفاقی در Arkham در حال اتفاق افتادن است.یک داستان جالب که با یکی از بهترین شروع ها در بازیهای امروزی، آغاز میشود.پس از دو سال انتظار برای ادامه داستان Arkham Asylum، این بازی همه ی انتظارات را برآورده کرده است.برای دانلود با لینک مستقیم از وبلاگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید…


Studio Rocksteady – creators of the project Batman: Arkham Asylum – new players are invited to plunge into a dark and mysterious atmosphere of Gotham City in the game «Batman: Arkham City». Arkhem – an area where rampant released from a psychiatric clinic and to their own mad, inveterate criminals and maniacs. This is a black spot in the heart of Gotham City, separated from the surrounding city impregnable wall. And as you know, where the evil – and there Batman! In Arkheme legendary man-bat to meet many famous heroes and villains, and players will be felt, what it is – to be the Dark Knight

 

 

ادامه نقد بازی : طرفداران Arkham Asylum به سرعت با Arkham City نیز اجین خواهند شد، چرا که Rocksteady، سازنده بازی، از گیم پلی بازی قبلی استفاده کرده، آن را بهبود بخشیده و با اصلاحات برای این بازی نیز عرضه کرده است.با یک کلید (کلیک برای PC) مبارزه میکنید، با یکی دیگه از فنون ضد حمله استفاده میکنید و به راحتی از هرجا که نیاز داشتید پرش میکنید.فنون ضد حمله بتمن نیز بهبود یافته واکنون میتوانید چندین دشمن را به طور همزمان از پا در آورید و از هر وسیله ای در مبارزه با استفاده از سیستم کلیدهای جدید استفاده کنید.اگرچه این سیستم ساده به نظر میرسد اما فنون کمبو و تنوع در مبارزات به جذابیت آن می افزایند.شما ترجیح میدهید که به جای مخفیانه حرکت کردن از کنار دشمنان، با آنها درگیر شوید.

دشمنان بازی نیز شما را راضی نگه میدارند.افراد چماق به دست، آرمور دار و یا بطری شکسته در دست، از مورادی هستند که باید با روش های مخصوص با آنها مبارزه کنید.در ماکن های مختلف باید دشمنان را ارزیابی کنید و راه مناسب را برای عبور از آنها پیدا کنید.همانطور که Arkham Asylum یک بازی جذاب بود، Arkham City هم به این جذابیت با شدت بیشتر ادامه میدهد.هنگامی که به مکانی پر از دشمنان وارد میشوید احساس باختن نمیکنید چرا که میتوانید از ماده دودزا، نارنجک منجمد کننده یا حتی مبارزات تن به تن استفاده کنید تا آنها را نابود کنید.همچنین میتوانید در بعضی جاها برای نابودی دشمنان در سایه ها مخفی شوید، از پشت دیوار به آنها مشت بزنید یا از پرواز کردن استفاده کنید.

 

Batman Arkham CityBatman Arkham City
Batman Arkham CityBatman Arkham CityBatman Arkham City

 


تعداد بازدید از این مطلب: 2946
بازدید : 2946

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
آروین عباسپور در تاریخ : 1391/5/1/0 - - گفته است :
سلام امیر جان .
من وبلاگی در مورد گیم دارم که بازدید اون فوق العاده است . اگه خواستی می تونی توی گوگل اخبار دنیای بازی را سرچ کنی ، می بینی ششمین وب مال من است .
اینم آدرسش :
http://www.game7.lxb.ir

می خواستم بهت بگم که اگه می خوای می تونی با ما همکاری کنی . ما یک تیم سه نفره هستیم . اگه خواستی به وب ما سر بزن و جوابتو بده تا من یوزر و پسورد بهت بدم تا به عنوان نویسنده برای وب مطلب بگذاری .

فقط سریعتر - مرسی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









دوستان عزیز میخواستم بدونم با این که بازی های کنسول و بازی های آندروید هم در وبلاگمون بزاریم موافقید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود